It's monday morning

Måndagens första timma var Naturkunskap A som började kvart över 8. Hela lektionen pratade min lärare om alla olika energiformer och sånt där. Lite jobbigt att lyssna på då man blev dåsig och så sjukt trött helt plötsligt. Hur som helst pratade jag med henne efter lektionen om matten och några uppifter som jag har haft en sådan ångest över som jag måste komplettera. Det har känts som om att jag har måstat komplettera om hela kursen typ, men så visade det sig inte att det var. Det var så sjukt lite som hon visade mig att jag hade kvar, och på matten har jag bara 3 moment kvar. Ni anar inte vilken lättnad jag kände. Helt plötsligt kändes allting såå mycket lättare!

Just nu sitter jag och har håltimma tillsammans med Julia. Vi har snart lunch och jag hoppas på att det bjuds på något gott på Åhléns, men det där hoppet har egentligen försvunnit alldeles för länge sen. Synd att Cafét är stängt idag. Får i värsta fall gå på Hemköp och köpa mig en yoghurt eller nå.

Efter lunchen väntar älskade Multimedia B från 12:00 till 14:50. CAN'T WAIT! :)))))) (hoppas ni förstod ironin).


Imorgon blir det ingen vanlig skoldag, för imorgon ska vi ha utedag... Ska gå tipsrunda runt Sidsjön. Det lär väl vara hur geggigt och slaskigt som helst ju. Härligt. :-)

Förresten, vad tycker ni om min fina ponny jag målade förra veckan med vänster hand? är en dutti tjaj!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0