It makes it hard to breathe

Idag är det fredag vilket jag tycker är himla skönt! Något som är mindre skönt är att jag har Multimedia B just nu, och det gillar jag inte. :)))) ♥ Men med lite musik så ska det gå bra. Ska bara sitta och måla bilder i photoshop till min långa interaktiva berättelse. Ja, från 08:15 till 11:00.
Efter lunch har jag Medieproduktion och där ska jag också göra typ en sådan berättelse och ska måla en massa bilder, från 12:00 till 14:50. haha åh kommer vara riktigt less på photoshop sedan. Eller ja, jag typ redan är tack vare projektarbetet, haha.

Dagens lunch på Åhléns:
- Bräckt kassler med chilisås och ris.
- SUB med kycklingfyllning, sallad.
- Het räkpanna med ris.

Det blir nudlar och en kopp té på skolan.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0