Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

Sitter just nu med Kents nya låt i hörlurarna och ryser! Den är lika bra som jag hade förväntat mig att den skulle vara. ÅH, ser så fram emot det nya albumet som släpps den 25 April.

Ikväll har jag varit och tränat. En av de verkligen jobbigaste gångerna någonsin. Hade träningsvärk i bena redan sedan igår då jag var på Zumban, och nu gjorde vi benböj till nästan en hel låt. Om jag trodde bena skulle vika? ohja! Jag överlevde i alla fall passet och har ganska nyss ätit lite kvällsfika!




Till fikat var det Bumbi Björnarna.. SKOJA! Bläddrade faktiskt bara igenom och fastnade på MTV där det var ett program för oss vyxna barn, South Park!

I alla fall så har det varit en bra dag. Har bara haft Graf C och Religionkunskap A. Slutade halv 2 och gick på stan och köpte ett par nya pärlörhängen. Jag hade ett par som jag fick av Sandra i julklapp för två år sedan, de var mina absolut favoritörhängen, men tappade ena när vi var i Stockholm, vilket jag blev lite ledsen över. Så nu har jag införskaffat mig ett par nya. Inte likadana då dock, men de duger.

Nu ska jag bara lyssna klart på låten för andra gången och sedan ska jag ta och hoppa in i duschen och efter det dyka ner i sängen. Har egentligen sovmorgon till kvart över 3 imorgon, men ska vara i Harmånger klockan 9 för att ta andra sprutan mot livmoderhalscancer, sedan ska jag ta 11 tåget till skolan för att jobba lite med projektarbetet med Zoofie. Har ju redovisning nästa torsdag, så vi ska planera lite över det osv. Lite stressigt nu faktiskt!

Godnatt och sov gött!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0