Hem mot Jämtland

Idag åker jag hem till Brunflo igen efter att inte ha varit där på 3 veckor. Måste ta 12:10 bussen här ifrån Gnarp med all min jävla packning och sedan vänta en timma i Sundsvall på mitt tåg i typ 1 tim. Men men, så är det..

Imorgon åker jag till Hoting vilket innebär att bloggningen kommer vara kass. Vill umgås och gosa så mycket med mina favvopojkar samt umgås en massa med min syster.

Igår hade jag en riktigt mysig kväll med lilla Olli. Tittade på One Tree Hill och en massa fula klipp på youtube som vi bara satt och dog åt, och vi pratade en massa. Så himla mysigt! ♥

När jag kom hem spelade jag in en fin liten sminkvideo till Malin. Haha asså seriöst, det var så himla svårt att hålla mig för skratt, men det var verkligen sjukt hur mycket jag ändå höll mig. Sedan råkade jag riva ner hela ställningen som kameran stod på. Men ja, ser verkligen fram emot att få visa videon för henne och jag är väldigt nyfiken på hennes fina musikvideo hon har gjort till mig.

Vardagssminkning:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHAHAHAHAHA SLUTA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2012-03-04 @ 21:56:30
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0