"He'll be okay, It's Grandpa Dan"

Just nu sitter jag här med ett par röda, svullna och söndergrinade ögon efter att just ha kollat på denna veckas One Tree Hill avsnitt. Redan från första början kunde jag inte hålla tillbaka gråten. Nu skojar jag inte med er, men genom hela avsnittet låg jag och grät som ett litet barn. När det liksom precis skulle till å lugna ner sig för mig så kom ännu en gråtattack. Så... jaha, nu måste jag vänta ännu en vecka tills nästa avsnitt...

Hur som helst så har det varit en bra dag, som jag hade känt på mig. Mysig lunchstund med Elin samt en runda på stan. Gick tillbaka till skolan och hade ReligionA och sedan slutade för dagen. Bussen gick inte förän om 1,5 timmar så jag gick en runda på stan igen för att köpa mig en ny mascara och halsduk. Mascaran gick det inte sådär jätte bra med eftersom de har slutat med den sorten och kommer aldrig komma tillbaka med den. Snacka om ledsen jag blev när hon vid sminkhyllorna berättade det för mig. Happ.. så får vi börja på det där eviga helvetet med att hitta en ny perfekt mascara som man trivs med. Brukar inte gå sådär jätte bra för mig när det gäller det.

En annan sak asså, shit vad mycket snö det har smält bort! Kolla här:

Denna bild tog jag den 20 Mars förra året.


Denna bild tog jag idag, den 22 Mars. Det är samma väg fast jag tog denna bild från andra änden av stigen.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0