Everything feels so damn different now

Oj oj, här står bloggen bara och dammar. Kände att det var dags för en liten uppdatering och visa att jag lever här borta i Brunflo. Saker och ting kunde ha känts bättre men annars är allt bara bra.

Var på stan igår och fikade tillsammans med Malin, momma och Mikael. Sedan gick vi bara omkring och kollade lite på Gregoriemarknaden och lite på stan. På kvällen tog vi fram rillorna och åkte upp till skridskobanan på Storviken och slipade lite på våra fina hockey och konståkningsskills. Var duktiga tycker jag! Ska lägga upp lite videor och bilder sedan när jag har fått dem av Malin, haha!

Inatt har jag sovit ganska dåligt. Har vaknat flera gånger av att magkatarren har spökat för mig, magen har svidit och jag har mått illa. Vaknade sedan vid halv 1 och klev upp och åt frukost. Magen känns lite bättre nu i alla fall.
Just nu sitter jag fortfarande i pyjamasen och ska väl ta och hoppa in i duschen, äta mat och sedan gå över till Malin. Ikväll vaknas utgång. Gissar på att det kommer vara mycket folk eftersom det är marknaden här. Hoho me like!

Avslutar detta inlägg på en av mina favoritpojkar Kimmie som blev så sömnig i famnen min innan jag skulle lämna dem för att åka hem till Brunflo igen..


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0