Dagens + och -

Dagens +

+ Jag började redovisningen idag om almanackan, gick as bra och var inte det minsta nervös alls? Hjärtat slog i normal takt och allt bara kändes så naturligt?

+ Fick MVG på min almanacka.

+ Caféteria Ann är på skolan idag och jag köpte nudlar som jag inte har ätit på hur länge som helst.

+ Dricker en kopp kaffe som jag inte har gjort sedan jag var i Brunflo sist.

+ Ska tvätta håret ikväll med mitt nya och alldeles för underbara schampo och balsam jag köpte i tisdags.

+ Fick igång OTH och har tittat på det.

+ Är på ett riktigt bra humör.

+ Har inte lika ont i tänderna i underkäken längre.

+ Jag trivs mer och mer med mina nya tänder.

Dagens -

- Min dator har dött av överhettning två gånger idag.

- Har ont i magen.

- Är trött.

- Brände tungan i kaffet.



Bjuder på denna bild på mig och Zoofie sen i fredags. Hur vackra liksom? ♥








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHAHA först läser jag inlägget och ser inte bilden, tänkte kommentera att din dag verkar ju ha varit bra :D Sedan scrollar jag ned och dör av skratt... Jag var inte beredd på den där.. x'DDDD

2012-03-29 @ 23:40:55
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0