And I heard you swallowed the tears when you held me in your arms

Denna dag har gått rätt snabbt ändå känns det som. Har haft Grafiskkommunikation C, håltimma i någon timma och sedan Religionkunskap A. Jag har även pratat med våran handledare vi har i PA:t så lite av ångesten jag hade över den där jävla pysselboken har släppt. Tre veckor kvar till redovisning.. VI KLARAR DET ZOOFIE! * försöker peppa*
Tittade på One Tree Hill med Maria under håltimman och herre.min.je vad spännande det var och SLUTADE. Jag orkar verkligen inte vänta tills nästa torsdag. Asså det är helt sjuuuukt!

Jag slutade lektionen för 20 min sedan och har slutat för dagen. Just nu sitter jag i cafét och är utsvulten och väntar på att bussen ska gå, dvs om en timma och 25 minuter. Jag får försöka fördriva tiden med en massa musik och skolarbeten om min dator inte vill stänga av sig hela tiden av överhettning. :))))


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

JA, VI KLARAR DET! Om min dator vill det :)))) ska lägga över allt på sams dator :)))

2012-03-15 @ 21:04:37
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0