We'll brave this storm, And face today

Hola Amigoz!
 
Idag är jag glad! Lägenheten var riktigt fin som jag kollar på, så på måndag ska jag skriva på kontraktet och sedan den 2 juli kan jag flytta in. Åh, ser så fram emot att få flytta in dit och bo i Sundsvall. Den ligger väldigt centralt att det typ bara tar 5 min att gå ner till stan.
 
Zoofie var ju med mig hela tiden, så efter att vi hade varit och kollat på lägenheten så gick vi ner till stan en stund och sedan iväg till Ica Bergsgatan eftersom Ben & Jerrys bilen skulle komma och dela ut glass, men tydligen var de försenade och efter 3 timmars väntan så stack vi där ifrån. Lovar att bilen hade kommit precis efter att vi hade gått. Jag som var så sugen på glass!
 
Nåja, ska nu ta och lägga mig och fortsätta läsa boken min. Jag blir ju så trött hela tiden när jag läser att jag måste avbryta läsandet mitt i en mening typ, hur mycket jag än kämpar så orkar jag aldrig läsa klart ett kapitel. Är trött nu så jag får väl se hur långt jag hinner. Vill ju läsa eftersom det är så spännande!
 
Gonatt påer!
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

iiiih spännande med flytten ju :D måste jag kömma ner å hälsa på ! :) <3

Svar: Jaa, spännande som bara den! :D Du är så välkommen när du vill! :D <3
Jessica Engström

2012-06-21 @ 01:08:37
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0