I bet that a monkey is more grown up than you

Hej amigoz!

Idag har jag varit på skolan och fikat tillsammans med klassen och våra mentorer. Medan vi fikade så hade vi musikquiz vilket var riktigt roligt. Efter fikat så gick jag en stund med Zoofie och hennes kompis Therese. Vi skiljdes åt och jag gick vidare på stan och gick sedan upp till skolan igen och väntade på bussen där. Drack min absolut sista té-kopp ever med citron té och honung. Fy vad jag kommer sakna det! Den där speciella honungen. ♥

Ikväll blir det en skype-dejt med Malin och sedan blir det till att sova tidigt. Är så sanslöst trött idag att jag skulle kunna somna bums.

Jo, det var väl allt just nu. Ma råkes.

En oserri Jessi!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0