Det finns hål i allting, i de väggar vi reste omkring oss

Jag är hemma i Gnarp nu igen efter några mysiga dagar i Brunflo. Momma hade gjort en sådan himla god smörgåstårta till mig för att fira studenten, tryckte i mig två stora bitar och typ en och en halv timma efter så var det middag. Trodde jag skulle dö av matkoma. Jag hade gärna stannat och ätit upp resten av tårtan imorgon, men jag måste packa ihop alla mina saker här i rummet och imorgon ska jag på en arbetsintervju i Sundsvall. Jag vet inte nästa gång jag kommer åka upp igen till Brunflo, det får vi se när jag har fått schemat från ICA. Japp, har fått jobb där i sommar jag. Det värmer lite när jag möter på några från personalen när jag är och handlar och de säger att de längtar tills jag börjar igenför de tycker att det är så kul när jag är där.

Jag ska även hälsa till Zoofies dumma ben att det ska bli bra så hon kan följa med på en fika imorgon en stund. Är det inte det så får jag gå och våldgästa henne då! :-)))




Har haft denna låt på hjärnan hela kvällen igår och idag. Har gått och sjungit den hos momma, och det är väl kanske tur att hon inte förstår något av det jag sjunger. :-)))

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0