Smiling but we're close to tears

Något som jag absolut inte tycker om är att somna med ett par tårar som rinner ned längs kinden efter att ha gråtit konstant i två timmar. Dagen efter är man alldeles blodsprängd i ögonen, huvudet sprängs och man är alldeles svullen. Så var det imorse, och jag skulle iväg till arbetsförmedlingen också. Som tur var så hade allt försvunnit när jag kom in till Sundsvall.

Jag fick ett litet "sammanbrott" i natt, jag kunde inte sluta grina. Jag är en sådan som biter ihop när jag känner hur jag bara vill släppa ut allt. Jag vill inte gråta och jag vill inte visa någon att jag gråter, men igår så tryckte precis allt på och jag kunde inte hålla tillbaka det längre.

Idag har jag fått gått och tryckt tillbaka allt igen. Jag väntar tills ikväll då alla har gått och lagt sig, då kan jag tömma tårkanalerna igen och lätta på trycket.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

<3 <3 <3 är likadan ja.. finns här det vet du <3

2012-06-13 @ 22:39:24
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Kram o kärlek, kram o kärlek, kram o kärlek!

Om det är nåt jag kan göra så vet du var jag finns! <3

2012-06-13 @ 23:16:26
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: ZOOFIE

Kram finaste vännen! Som Malin och Linn sagt - jag finns här och du vet vart jag finns :))) <3

2012-06-14 @ 13:54:32
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0