Utgång på gång!

Och vad har lilla Jessica sysslat med idag lär ni undra? Ja hon har rännt en del på stan tillsammans med momma, Mikael och Malin. De tre M:en. Fick med mig en svart baströja och en grå hoodväst. Vi fikade och hade det trevligt.
När jag kom hem har  jag hjälpt momma lite och nu snart gå över till Malin för att sedan tagga lite tillsammans innan vi drar iväg till stan för lite förfest och sedan utgång på Olearys. Kommer bli kul! Hoppas bara att det spelas bra musik, för det brukar vara ganska kass musik där ibland.

Ja, men ska väl ta och sätta igång nurå så man blir klar någon gång. Ha det fint! POK.



Ska ju som sagt bättra på sminket, men vad tror ni? kommer jag få nå ragg ikväll??????

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0