Torsdag + bilder från studenten

Nu sitter jag äntligen i Brunflo efter en sömnlös natt och en stressig morgon. Tog 9 bussen in till Sundsvall och sedan halv 11 tåget hit. Var framme halv 1 då pappa hämtade mig på stationen. Kom sedan hit och drack kaffe och fikade med momma, fick studentpresenter osv.

Momma har pyntat fulla bron med björkar, ballonger och ett sånt där plakat med en jätte vacker bild på mig *host*. Jag frågade om hon inte kunde ta in bilden, tänkte så den inte blir förstörd ifall det skulle råka bli världens stormoväder eller kanske någon snor den. Men nä, hon skulle absolut ha den kvar där ute på bron... så att alla grannar ser den... det är ju.. kul..

Malin kom ner en sväng också innan hon skulle iväg och jöbba. Fick ett jätte fint armband av na i studentpresent, så ska hitta några fina berlocker som jag sedan kan sätta på den.

Fick bilder i natt från studenten. Här kommer några:


MP3C


Här kömme vi! Jag med mina blåa ben.


Gruppkram rå!




Jag försökte peta gud i arslet.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0