The winner takes it all

Alltså hade en sån där dödsstund nu då jag jag skulle dö. Jag ligger nerbäddad i sängen och har datorn på magen då en fet jävla fjärilsmal flyger rakt in i mig, landar på magen och ligger där och fladdrar. Var ju på väg att slänga datorn i golvet av ren panik, men lyckades flyga upp ur sängen utan att datorn skulle bli skadad. Då jävlar hade jag skickat en jävla räkningsjävel till fjärilen.
 
Det fulaste var ju att jag låg och skypade med Malin samtidigt, så hon undrade väl vad fan det var som flög i mig då som skrek och flög upp ur sängen så hastigt. Tur för henne att jag hade pyjamas på mig, brukar ju nämnligen sova naken ja ibland när det är varm i rummet mitt. HEHE ah.. Nä, slog ihjäl jäveln och sjung sedan till min besegring ''the winner taaaakes it aaaaall, the losers standing small''.
 
Det är som jag säger, fjärilsjävlarna har ju en jävla hobby att komma hit och göra mig panikslagen....
 
 
Här står ja och är alldeles nöjd, har precis dödat jäveln!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

så jävla stark vinnare! <3

Svar: Ja jag är ju det, så himla tuff ja! <3
Jessica Engström

2012-06-25 @ 16:14:47
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0