Tagit arbetsförmedlingsoskulden - Check

Jo idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Mycket folk, långa väntetider (kanske för att jag först råkade ta fel nummerlapp och för att jag hade glömt fylla i allt som behövdes så jag fick ställa mig sist i kön två gånger) HEHE. Nä men efter 2 och en halv timma så var jag äntligen klar och kunde ta 12 bussen hem.

Så nu sitter jag här och har just fikat lite mellis så åskvädret i magen har avtagit lite. Jag har även börjat på en ny bloggheader också... Men vi får se om den blir bra. Jag vet inte riktigt än. Den jag har nu känns inte riktigt 100 så jag vill göra en ny som känns bra. Antar att jag får göra några stycken och sedan försöka välja bland dem.

När jag blir klar med det så väntar Sims på mä. Ska göra en ny familj hade jag tänkt som ska se jätte missbildade ut. Jag kommer ihåg när jag och mina syskon precis hade fått Sims 2 och vi satt och gjorde as fula familjer. Min bror Niklas gjorde en sådan sjukt ful familj att det nästan var synd om dem. Underbart att man kan dra och bestämma hur ansiktet ska se ut, hahaha!
En sak som är så himla kul, det är att döda simmarna?!?!?! HAHA asså det är så kul att lura ner dem i poolen och sedan sälja stegen så de inte tar sig upp. Det är också kul att bygga in en sim i ett rum då det inte finns någon dörr så simmen svälter ihjäl, heheheheheh. Jag hade aldrig gjort så om det hade varit riktiga människor, så ni vet! :))))

Or is it God who is really playing?????




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHAHAH BILDEN PÅ DIG <3333

2012-06-11 @ 15:22:32
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0