Studentbalen 2012

Jag hade en riktigt toppen balkväll måste jag säga! Så himla god mat, flashande tuttar och rumpor på scen, skrattade så jag fick ont i magen till Thomas Järvheden, dansade sönder till Segertåget och någon Dj som spelade emellan, fina tal *host*, trevligt sällskap osv. Ja, det var mycket mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

När jag kom hem så var det inte kul att reda ut mitt hår. Allt hår är i en enda stor knut. Jag fick ur en del igår, men det är fortfarande hur tovigt som helst. Jag ska aldrig mer locka mitt hår sådär mycket och dränka det i hårspray!




Kolla vem som var på plats, hon i grönt! :'-) ♥

Laddar upp mer bilder sedan, det är något konstigt fel så det går inte att ladda upp några bilder nu. Zoofies syster som har fotat. :-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Åååh va fina ni är!

2012-06-03 @ 16:42:47
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0