Studentbal imorgon

Jag ska nu ta och lägga mig och hoppas på att jag är mer pepp imorgon inför studentbalen. Jag känner att jag måste börja typ klockan 12 på dagen med håret då jag måste duscha, föna, locka och sätta upp det. Känns som om att det kommer ta 70 år för det. Senast klockan 4 måste jag åka hem ifrån till Södra berget i Sundsvall då det börjar klockan 5 där borta. Men ska väl möta upp mina vänner innan det och gå in tillsammans.

Alltså jag känner mig inte pepp för studentbalen för fem öre. Jag vet inte vad det beror på? Jag som har sett så hima fram emot detta. Aja, nu blir det några OTH avsnitt innan jag stänger ögonen.

Ungefär sådär kommer håret mitt se ut bakifrån imöra. Fast lite mer nogrannare uppsatt och mer ofettigt hår.
Eh, ah jag vet, så himla fin bild. Men skulle visa Malin i skype och hon tog kort så jag fick se hur det såg ut. :-))))


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0