Stora känslor, stora ord

Det gick jätte bra på jobbet idag, tack och lov. Satt i kassan för det mesta och när jag inte satt där hade jag telefonen. Det var ju så mycket folk i början av tiden då jag satt och kön bara växte, så jag ringde på telefonen först till ''Golvet'' (ute i butiken), men ingen svarade. Jag ringde en gång till men inget svar. Jag känner hur svetten bara börjar rinna på mig och stressen bara svämmar över när kön bara växte och växte medan jag gjorde mitt bästa för att hjälpa kunden som skulle till att betala. Jag tänkte att då ringer jag till lagret om det är någon som är där, men ingen svarade där heller. Jag började höra hur dom som står i kön bara börjar sucka och säger till varandra ''ja det är verkligen en väldigt lång kö... ja man tycker ju att de borde öppna andra kassan..*suck*''.
Gaaah, då fick jag helt enkelt ringa till kontoret och där var det tack och lov någon som svarade. Tillslut kom det ju någon och kön delade sig itu och hela jag svalnades tillslut.
 
Det är som jag har sagt förut, det är då inte så lätt att vara en kassörska alla gånger. Jag fick vara med när de stängde, eller ja, det var ju bara jag och en till från personalen som skulle stänga. Herre gud vad mycket det är som krävs göras innan man kan gå där ifrån. Piuh, blev ju alldeles för rörigt för lillhjärnan min. Men gick ju mest och tänkte att jag aldrig har varit inne på ICA efter åtta någon gång och tyckte det var spännande. :-)))
 
Just nu ligger jag i sängen och får min dagliga drog som jag inte kan gå en dag utan. Jag är verkligen helt beroende och får efter varje gång en underbar känsla. Kent.
 
Förlåt men jag måste säga det igen.. Det finns faktiskt inget annat band som har haft låtar som verkligen har tagit sig hela vägen in i hela själen med en massa fina, kloka, klockrena och geniala meningar. Som ger mig rysningar ända in ifrån ryggraden och hela vägen ner till tåtopparna att det nästan gör ont. Det är helt sjukt. ♥
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

må ta med mig in på ica efter stängningstid ngn gång OJOY haha nerå <3

Svar: Jaaa det måste jag göra OJOY!! <3
Jessica Engström

2012-06-27 @ 01:44:58
URL: http://malinjnsson.blogg.se
Postat av: malin hallerström :)

ÄLSKA KENT. PUNKT SLUT.

Svar: ELLER HUR!!!! :D
Jessica Engström

2012-06-27 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0