PIRRIG TJAJ

Kära läsare, idag är jag så sjukt pirrig att jag tror min mage ska ramla av på mig. Dagen som jag har väntat på ända sedan jag började tycka skolan är tråkig, är imorgon.  Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det.
Jag, Amanda och Oliver åkte in till Sundsvall och kollade på när Sandra tog studenten idag. När den första klassen sprang ut och man hörde alla skrika och jubla, alltså hela jag rös. Det fick mig att längta tills morgondagen ÄNNU mer. Jag som trodde att jag hade nått toppen. Haha.

Efter att vi hade kollat på när Sandra sprang ut så drog vi vidare till Åkersvik och pyntade vårat flak så fint. Vi hade världens mysigaste och bästaste väder. Jag hoppas att det är lika fint imorgon med.

Alltså frågan är ju om jag kommer lyckas somna inatt? Ska ju upp typ klockan 5 imorgon för att göra mig klar då. Det hade ju varit jävligt bra om jag lyckas få några timmars sömn åt minstonde eftersom partandet håller ända till 2 på natten. Ska sedan upp tidigt på morgonen dagen efter för att åka till Brunflo och fira mer tillsammans med momma och morbror Mikael som också tar studenten imorgon. Hehe ah, vi får väl se hur med sömnen då.

Idag har jag bränt mig ute i solen. Innan vi for in till Sundsvall så låg jag ute i solen från 11 till halv 1. Såg ingen bränna då ja, men nu bannemig ser jag i både ansiktet och bröstkorgen. :))))










Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0