Nationaldagen

Hur har jag firat Sveriges national dag idag? Helt ärligt så har jag faktiskt inte brytt mig om någon nationaldag. Jag har bara legat ute i solen en timma, spelat en massa Sims, vikit in kläder i garderoben, ätit korv och mackaroner och sedan inte ett skit. När jag låg ute och solade så såg jag att världens åskmoln var på väg. Blev ju jätte glad och hoppades på världens dunder åska då det bara dånar i hela huset när det mullrar och det lyser upp i hela rummet när det blixtrar. Solen gick i moln och jag bara väntade men jag blev väldigt besviken då det bara kom en liten regnskur och inget muller alls... Åååh.

Imorgon ska jag in till Sundsvall med Amanda för att först kolla på när Sandra tar studenten. Efter det ska vi träffa klassen och pynta vårat flak. HeHeHeHEHEHe I öVeRmOrGoN!!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0