Min midsommar

Haha alltså jag hade så jävla kul med Elin i natt i Norrfjärden. Ingenting blev ju riktigt som vad vi hade tänkt oss, men vi hade kul och skrattade som bara den ändå. Vi var ute och gick, var ner på Skäret och satt där en stund tills vi började frysa as mycket så vi började sedan gå hemmåt. Det var så fruktansvärt kallt att vi båda fick värma våra ben i kokhett vatten i duschen. Jag hade på mig linne och en tröja, sedan virrade jag in mig i en filt och lade mig under Elins stora och tjocka täcke och bara fortsatte att tokfrysa.
I morse vaknade jag upp varm, inte svettig, utan bara varm och go. Mår fan inte bra idag men det äre värt, för jag hade som sagt en sjukt kul kväll igår!
 

Satt i nå random gungor någonstans inne på någons gård. Hehe aah..
 
Blev 10 igen.
 
Också dansade vi såklart runt midsommarstången nere på Skäret, typ sådär vid 3 tiden i natt.
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0