Me ♥ Candy

Jag är väl den där tjejen som aldrig kommer att växa upp från godiset man åt när man var liten. Bland det godaste jag visste var kinderägg, smarties och jag älskade att få en sån där Lördags och Tom och Jerry påse.

Jag kunde inte hjälpa mig från att köpa ett kinderägg idag när jag var förbi Ica. Jag och mina syskon åt alltid såna när vi var små och vi var alltid så himla ivrig att få upp själva gulan för att se vad det var för leksak man fick med. Jag älskade att få såna med klistermärken och en massa småbitar så man kunde klura ut att sätta ihop allt.

För några veckor sedan i Brunflo så köpte jag Smarties så Malin stod och skämdes över mig i kassan, hon anser att sånt där är endast för barn upp till 10 år. Naah, håller inte riktigt med den där tokstållan ja. Jag köpte faktiskt en Lördags påse för några månader sedan, tur för henne att hon inte var med då, haha!








Säg hej till min nya vän, han gillar ollon! :-)))))

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHAHAHAHAHHA ALLTSÅÅÅÅ! <3 Jag älskar din cam, för du tar mycket mer roliga bilder då <3

2012-06-12 @ 21:40:35
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: elin

du är så skön jessica, puss påre!!!

2012-06-12 @ 21:41:43
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: malin jönsson

har jag blivit utbytt mot en jävla ekorre ? :'((((( HAHAH <3

2012-06-13 @ 00:20:11
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0