Måndag

Idag har det varit en riktigt bra och rolig dag! Vi har varit på Höglunda hela dagen och haft aktivitetsdag. Det spelades innebandy, fotboll, hockeyspel, fia med knuff, minibiljard, tvspel, små minitävlingar osv. Man utmanade andra i andra klasser och den som vann utmaningen/matchen fick poäng till hela sin klass. De treor som fick mest poäng kommer att få springa ut först på studentdagen. Jag vet inte riktigt hur ställningen blev, antingen kom vi etta eller tvåa. Jag lyckades samla ihop 4 poäng i hockeyspelet mot elkillarna. Vann 4 matcher av 5 då den matchen slutade 2-3. HEHE.

Vi slutade halv 1 så jag, Amanda, Zoofie och Oliver gick på stan och fördrev tiden tills klockan blev 2 då vi gick till bussen. Roligt hade vi! :-)

Snodde en bild av Zoofie på facebook. Amanda, Oliver och jag. :-))))))


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0