Må du inte vila i frid

Här sitter jag nöjd som om att jag skulle ha vunnit värsta OS-guldet eller något sånt, men det har jag icke, jag har däremot vunnit över ett snusk nu ikväll. Utan att behöva springa omkring i rummet av ren panik, kasta strumpor på den så den ska flyga och sätta sig på ett bättre ställe där den kan mosas på, möblera om eller hållit på i typ två timmar för att få den död, så satt den på perfekta stället då jag lungt och fint (OBS! hade världens pulserande hjärta) kunde mosa den. Tog mig knappt en halv minut? Skönt att den ville sammarbeta med mig för en gångs skull.

Att de aldrig lär sig? Är det verkligen så kul att göra någon riktigt äcklad och panikslagen ett tag innan man dör? Är det verkligen värt det? Ja tydligen, eftersom de bara strömmar in varje sommar. Blir lika äcklad och panikslagen varje gång.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0