Lördag

Gårkvällen blev väl inte riktigt som vad vi hade räknat med, men i vissa studer hade vi jätte roligt. Bra musik spelades vilket var ett stort plus!

Det roligaste under hela kvällen var när vi stod i kön för att gå in på Olearys när tjejen framför oss lämnade fram sitt legg.

Vakten:
Vad har du för personnummer?
Tjejen: Jag vet inte.
Vakten: Kan du inte ditt personnummer?
Tjejen: Nej.
Vakten: Det är ju inte du på bilden?
Tjejen: Nej..
Vakten: ?
Tjejen: Asså jag glömde mitt pass hemma..
Vakten: Gå här ifrån innan jag ångrar mig.

Skrattade som fan åt det där vi. Fattar inte att hon ens vågade att försöka ta sig in med någon annans legg. Haha!

Idag har jag hjälpt momma lite med att göra en smörgåstårta, eller ja, skärde lite skinka och en tomat, annars satt jag väl mest och kollade på. Också jag har typ bara spelat Sims hela dagen. *Heltberoende!*

Jag ska snart ta mig en lite promenix upp till far min och hälsa på honom och syskonen och även mina gosevovvar, men först ska jag spela lite hockeyspel med morbror Mikael. Ska också upp på Ica och köpa något gott med Malin också, fast lite senare då. Är så himla sugen på melon ja, så det blir nog det för mig. 


Jag och min finaste innan vi tog bussen in till stan.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0