Lång dag på stan

Imorse tog jag 9 bussen in till stan för att gå på en jobbintervju. Jag fick en kölapp och en tid som jag skulle komma tillbaka för senare, vilket var 10 över 3. Aha, 5 timmar helt själv i stan, vad roligt tänkte jag. Zoofie kom ner till stan och gjorde mig sällskap vid 1. Vi köpte mjukglass, satt och kikade på folk och pratade tills det var dags att gå på intervjuen. Jag vet inte riktigt hur det gick, det får jag veta nästa vecka. Kände det när jag kom in i butiken att jag nog hade helt fel outfit för en jobbintervju. Jag var helsvart och i princip alla kläderna i affären och kläderna som personalen hade var i regnbågens alla färger. De lär väl inte välja mig pga. att de lär förväxla mig med lie-mannen och tror att jag kommer skrämma bort alla tanterna från att shoppa.

Jag passade även på att dela ut mitt CV till andra ställen i Sundsvall som behöver personal, så det känns skönt att ha lite krokar utsatt i alla fall.

Tiden innan Zoofie kom in till stan försökte jag fördriva tiden på olika vis. Gå omkring på stan, kolla inne på Akademibokhandeln och hittade en riktigt spännande och bra bok som jag sedan gick ut och satte mig nere vid ån och läste.

Nu sitter jag hemma och är helt slut. Sov ju bara 3 timmar i natt. Men ikväll vill jag verkligen sova och det ska jag!!


Snodde bilden av Zoofie. Snygga tjajor! ♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0