Jag tror jag äntligen förstår, Att det finns ingen magisk genväg, Ingen rök och inga spår

Jag tyckte det var riktigt fint väder i morse när jag vaknade, så jag tog med mig boken och musiken ut efter frukosten, men när jag satte mig så försvann solen bakom ett stort moln istället, så jag började ju frysa såklart så efter 45 minuter gick jag in. Nu är ju solen framme och jätte få moln på himelen, men solen tar ju typ inget nu om jag skulle gå ut och sätta mig. Så ja, får väl sitta här inne med mitt Sims jarå. Finns ju absolut ingenting att göra här i fjant-Gnarp.
 
Kanske jag lånar AnnMaries cykel och cyklar en bit kanske. Får väl se rå om jag orkar.
 
Ahmen hare fint hörreni!
 
 

Snart är det min tur! ♥
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0