I know you will stop needing me

Stressig dag som attans på jobbet idag. Det har varit hur mycket folk som har handlat och vi har haft så sjukt mycket varor att packa upp, vilket vi inte hann bli klar med. Det var så stressigt att jag och Lisa som jag jobbade kvällen med, inte hann äta middag. Jag fick sitta över min kassatid bara för att hon skulle hinna göra allt viktigt som var tvungen att göras innan stängningen. Tog ingen rast alls, varken jag eller hon.
Slutade klockan 08:20 efter att vi hade stängt, tömt kassan och låst in pengarna, larmat och låst osv. Skönt var det att komma hem, men alltså gud vad jag ändå älskar att jobba på ICA här i Gnarp??!!! Personalen är så himla snäll och trevliga så man känner sig bekväm och välkommen. :-)
 
Imorgon jobbar jag mellan 09:00 - 14:00 och sedan är jag ledig fram tills måndag morgon då jag jobbar samma tid då.
 
Nu hade jag väl inget mer att berätta. Ska ta och fortsätta lyssna på musik och göra inget. Bara slappna av och ta det lugnt. Ha det fint!!
 
 

Any day
I know you will stop wanting me
I know you will stop breathing me
'cause that's how the story goes

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0