Hockeyskador... på riktigt!

Alltså jag har verkligen fått hockeyskador jag från att jag spelade hockeyspelet några gånger idag. Min rygg värker när jag böjer mig ned eftersom jag har stått och böjt mig då det var ett lågt bord. Sedan har jag ont i min högra tumme efter att jag har vridit till ordentligt på dom där svarta plupparna på pinnarna när jag skulle skjuta. Den har ömmat och varit jätte svullen hela dagen. Tänka sig.

Nä, nu ska jag ta och lägga mig och sova. Imorgon ska jag iväg till skolan och fika med klassen och lärarna. Det absolut sista. På onsdag och torsdag är vi lediga. Och vad är det som händer på fredag då? Hä? Hä? CAN'T BELIEVE IT!

Godnatt mina fanz!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0