Glad midsommar!

Underbart väder alltså! Äntligen har jag kunnat ligga ute och bättra på brännan lite. Hoppas bara att det har tagit lite nu under mina 2,5 timmar ute i solstolen.
 
Ni undrar väl hur jag ska fira min midsommar va? Jo det var tänkt att jag skulle sitta här hemma helt forever alone med mina Sims-gubbar ikväll. Men Elin ringde och bjöd över mig på lite grillning och sleepover hemma hos henne i Norrfjärden, så det ser jag riktigt fram emot. Hon totalt räddade min kväll och även mina stackars sims-gubbar frå att drunkna i poolen. :-)))
 
Nu ska jag och mitt svett ta och avnjuta en skön och behövlig dusch tillsammans. Förhoppningsvis stannar min duschpartner kvar i duschen och rinner ner i avloppet, för jag vill inte ha den med mig ut. HEHE, åh vad töntig jag är!
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0