Det svider till i mina ögon när musiken tar slut igen

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg här jag innan jag går och lägger mig. Har sovmorgon imorgon vilket känns skönt. Börjar klockan 2 imorgon och jobbar till kvart över 8.
Idag började jag klockan 10 och jobbade till klockan 5. Det har gått väldigt bra men har varit så himla trött idag. Det är ju mycket folk som kommer och handlar nu ju med tanke på att det är sommargäster här i Gnarp osv, så det är ju knappt så man hinner andas mellan kunderna i kassan.
 
Ikväll gick jag över till Sandra en sväng och grattade henne eftersom hon fyllde år i tisdags. Hon hade bakat riktigt goda cupcakes och vi spelade spel. Trevlig kväll helt enkelt! :-)

Nä, nu säger jag godnatt. Sov gött!
 
Jagrå i jobbar-outfittan.
 
Sandras riktigt söta och smaskiga cupcakes!
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0