Det är dåd som det här som förföljer mig var jag än går, och jag flyr i skydd av mitt privata moln

 
Hallå jordmänniskor, det är jag som talar från rymden. Funderar på att invardera jorden och utplåna alla människor ja!
 

NÄÄÄRÅ! Det är ju bara lilla jag som talar. Jag Jessica, ni vet :')))) Där blev ni allt rädda va? HEHE och ni trodde verkligen att det fanns Aliens? Och ni kallar mig knäpp??!!?!?!?!? *fNyz!*
 
Idag har det gått finemangs på jobbe, men lika stressigt idag med rå. Men nu e je heijme och ske val te me nå käk. Ma'e Huskut hungrut.
 
Är nu ledig över helgen och jobbar på måndag från 9-14. Sedan ska jag hem och göra mig klar för flytt och klockan 4 hämtar vi nyckeln och åker till maah lägenheeet och sedan bor jag där. :'-)))))
 
Jaja, hejdå!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

åh herregud vad du är töntig jessica.. haha ;) <3

2012-06-30 @ 03:03:21
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0