Arbetsförmedlingen imorgon

Jajamen, imorgon är det jag som ska iväg till arbetsförmedlingen tillsammans med Zoofie. Hehe ja, måste ju det för jag är ju typ arbetslös. :-))))))

Jag åker nog till Brunflo imorgon också och stannar där i några dagar. Ska sedan hem och packa alla mina grejer och så eftersom jag flyttar under sommaren till Matfors med AnnMarie och Bosse tills vidare då jag har hittat en egen liten lägenhet. Förhoppningsvis hittar jag någon snart för jag känner verkligen att jag vill bo alldeles för mig själv. Förut var jag livrädd för det, jag var så rädd att jag skulle känna mig ensam, men nu känner jag att jag vill ha ett eget, gå och handla åt mig själv, bestämma hur jag vill ha det hemma, laga vad sjutton jag vill till middag, ha sleepovers, gå runt naken 24/7 osv. SKOJA... Eller nä... JORÅ!
Jag har så sjukt många bilder som jag vill rama in. Jag ska ha en vägg fullt med en massa bilder i olika ramar. Ååh, tycker det är så ballt! Måste hitta fina ramar först dock.

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan ladda upp för kvällen då det blir myskväll tillsammans med Malin över skype. Så himla mysigt det ju! Men innan jag hoppar in i duschen måste jag lyssna klart på en låt med InFlames. Bland det värsta jag vet är att stänga av en bra låt innan den är slut, jag måste alltid lyssna klart på den innan jag kan byta eller kliva från datorn.

Här kommer lite mer studentbilder:


Bild från ST.nu. Anton, Sam, Zoofie, Sandra, Ida, Jag, Amanda och Oliver inne på Oscars på studentkvällen.


Jag klockan 6 på fredagsmorgonen.


Bäst!!!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0