And he said things that no one has told me before

Nu ska jag ta och lägga mig och fortsätta läsa boken som jag köpte idag. Tycker det är så himla intressant att läsa om sånt här.

Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Önskar recension på boken sen när du klar så jag vet om det är nån att införskaffa! Tack på förhand! ;)

Ps. Kolla Hjärnstorm!!
tex http://www.youtube.com/watch?v=CQAJEAZv25A Ds.

Svar: Absolut, det ska du få! ;)
Ska kolla! :D
Jessica Engström

2012-06-19 @ 20:03:27
URL: http://theworldfromhere.blogg.se
Postat av: Moster

Vad tyckte du om böckerna du lånade av mig förresten?

Jag vill också ha en recension. Gillar också den där typen av självbiografier som du nog förstått. ;)

Svar: Jag älskade böckerna om Kirre, Trasig, Inspärrad också var det en till. Jag påbörjade de andra böckerna men kom inte riktigt in i dem. Jag tog med mig den till Brunflo och lämnade dem hos momma ifall du vill ha tillbaka dem. :)
Ja en recension ska ni då allt få! Du kan få låna den sedan efter att jag har läst den. Min kompis ska låna den också innan, men det går fort att läsa. :)
Jessica Engström

2012-06-20 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0