Äger nu officiellt en lägenhet!

Japp, rubriken är helsant, äger en lägenhet nu jarå! Skrev på kontrakt idag ja på Totalförvaltningen. Efter det åkte jag ner till stan och väntade in Zoofie för att sedan åka iväg till IKEA. Hittade en massa välbehövliga grejer till lägenheten och kollade på möbler. Flyttar ju om exakt en vecka så det ska bli så himla kul måste jag säga!
 
Chefen på ICA ringde och undrade om jag kunde jobba imorgon, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Det ville jag och jag ser så fram emot att få komma tillbaka till det härliga ICA gänget igen. Så imorgon börjar jag klockan 14:00.
 
 
 
 
No-lifer in Gnarp.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

men herregud vad ful du är människa :o speciellt andra bilden! HAHAHAHAHAHAHHAHA <3

Svar: Hahahahah aaw tack :') <3
Jessica Engström

2012-06-25 @ 21:40:47
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0