Jag lever!

Hej fans! Förlåt för as dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp sedan jag flyttade hit nu till Sundsvall. Än så länge trivs jag jätte bra och tycker det är kul att få ta eget ansvar föR mitt hem, diska, plocka, handla mat osv. Första natten sov Elin hos mig och tanken var ju att vi skulle sitta hemma här, äta glass, spela Sims och bara sitta och prata. Men sedan fick vi för oss att dra ut så vi gjorde oss klar och Stack ut.    Jidag vaknade jag upp vid 7 tiden i morse efter att ha drömt en mardröm, kunde inte somna om så jag har varit vaken sedan dess. :-))))) jag skaffade mig en ny telefon idag som jagbloggar ifrån, därför ser detta inlägg lite konstigt ut. Jag orkar inte skriva mer eftersom jag är döds trött och väldigt ovan att skriva med telefonen. Jag har inget internet här hemma så saker och ting får fixas från telen rÅ. Ha det fint! Bloggningen kommer fortsärra suga, men hoppas ni förstår. Kram 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0