Im falling for you!

Hej! Jag har inte kunnat fixa bilder hit än eftersom det inte funkar att ladda upp, men ska försöka testa igen. Allt går fint fint här i lägenheten. Har nyss bokat en tvätttid som jag har imorgon efter jobbet. I morse när jag kom hem så visade det sig att jag har strömavbrott. Är lite sorgsen över att min mat i både frys och kyl är varm nu och jag kan inte använda spisen heller. Hoppas att strömmen är tillbaka snart, för jag känner inte för att gå och köpa en mosbricka på macken.,, Hur mås det då undrar ni? Jo oftast är det riktigt bra, men det händer att jag känner mig ledsen av någon anledning, att jag inte räcker till och att det minsta lilla jag gör är fel. Men men, jag måste lära mig att inte haka upp mig på en massa saker. Nåja, just nu ligger jag i sängen och väntar på att Olivia och hennes mamma Ulla ska komma hit och hälsa på mig. Det kommer bli himla trevligt! Sedan har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Finns inte så mycket att göra här i lägenheten utan tv och internet på datorn. Och nu utan el. Imorgon ska jag jobba mellan 10-15. Sköna timmar tycker jag. Nä men ska väl ta och fli undan lite här innan de kommer. Ha det så bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0