Dålig uppdatering!

Hej mina vänner! Bloggningen suger verkligen, jag vet! Eftersom jag inte har något internet här förutom på telefonen så kommer bloggningen bli väldigt dålig. Jag ska försöka göra mitt bästa för att slänga in några inlägg lite då och då. Jag vet att många av er är ibtresserad av att se bilder på min lägenhet och deg hade jag tänkt att jag skulle försöka fixa imorgon. Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jo: • Lunchat i det fina vädret med Elin, Zoofie och hennes lillasyster Melle. • Jobbat. • Gatufesten och såg Amanda Jenssen och Takida. • Träffat min gos. • Haft finbesök då Linn kom och spenderade hela eftermiddagen och kvällen med mig. Vi åt glass och satt utanför gatufesten och lyssnade på när Melody Club spelade. • Fyllt 19 år. • Åkt karuseller. • Misslyckades totalt i köket när jag försökte koka nudlar och tappade hela kastrullen med kokhett vatten i golvet att det skvatt jätte mycket på mina ben och i min hand. Halkade ju såklart i det där så jag sträckte mig. Har ont från under ena skinkan ner till knävecket och från ena tutten till armhålan. :))) Nu ska jag ta och sova för att sedan kliva upp för jobb imorgon. Ha det bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0