Godmorgon amigos! Är allt bra? Med mig är allt jätte bra! Har inte bloggar på ett bra tag nu som ni kanske har märkt. Och ni som jag inte pratar med så ofta lär väl vilja veta vad jag har haft för mig sedan sist jag uppdaterade. Jag har varit på Ikea och handlar möbler. Amanda kom och hälsade på, jag skruvade upp min byrå vilket tog mig 6 timmar (hehe), har varit med Elin och gick också ut i förrgår med både Elin och Zoofie. Jag har varit mycket med min fina Linus och jag har också jobbat. Igår blev jag också bjuden på trerätters hemma hos Linus och hans familj. Så himla gott och blev så himla mätt! Ikväll är jag och Linus bortbjuden hem till Elin för grillning och mys. Det ser jag fram emot! Nästa vecka är det ju Kent och Bryan Adams som jag har längtat till så himla länge nu. Ja men ja, får skriva något mer sen. Ska ta och krypa upp i min favoritfamn innan vi ska ta och kliva upp. Ha det så fint!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0