Tog mig ingenstans, jag är kvar

Jag skulle bara ljuga för er om jag skrev att jag var hemma i Gnarp igen, för jag är nämnligen kvar i Brunflo ända tills imorgon eftersom tåget bara for förbi mig när jag stod och väntade på att den skulle komma. Nästa tåg gick vid 9 ikväll och det blir alldeles för sent så det är lika bra att jag åker hem imorgon. Jag som hade big plans tonight... Skulle ju ha värsta mysiskvällen med Lucas Scott och hans gäng i OTH tillsammans med min brösmula Olivia ju. Vi skulle ju trycka i oss en massa godis i våra mysiga one pieces. Hade sett så fram emot det! :-(

Tur att jag fick skjuts av mommas granne upp till tågstationen och att hon väntade med mig tills jag skulle åka, så hon hade ju inte hunnit åka när tåget bara for förbi, så jag fick ju åka tillbaka då och överaska momma och Mikael med en extra natt.
Jag lade mig i soffan invirrad i en filt och somnade där i 2 timmar. Har sedan bara legat där resten av dagen tills middagen serverades. Satte mig här efter det och ska väl ta och tvätta håret och sedan gå upp till farsan en sväng och gosa sönder Kickan och Killen. Ska väl kanske traska upp till Ica och köpa något lördagsgottis. Är lite sugen på Kina puffar.. Var ju så sjukt länge sen!







Det skulle ju vara vi ikväll.. :'(


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia Lindqvist

Haha åh gumman nu sitter jag här och ler som en tönt ensam i skolan.. Vad söt du är! Och vilken förjävla charmig bild! :') Snart får vi en ny chans och då slår vi på ännu större, puss på dig fisen<3

2012-01-09 @ 12:12:57
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0