Min sista kväll

Jahopp, sista dagen jag är hemma och imorgon åker jag till Gnarp igen. Har haft så mycket skolarbeten som jag hade tänkt att göra under lovet, men har jag gjort något av det eller? nä. Jag har varit med mina nära och kära varje dag att det har glömts bort. När jag är här försöker jag tänka bort allting som har med skolan att göra så jag kan slappna av och njuta istället.

På måndag ska jag också åka till Gävle för att ta avtryck i munnen. Ska tåga ner dit och sedan ta en stadsbuss till sjukhuset all by my self. Kan sätta 100 kr på att jag kommer virra bort mig och hamna på en fel buss. :-)
Förresten, hade en dröm för någon natt sedan att jag var tvungen att åka till Gävle för att operera mig för att jag tydligen hade lite vätska i kroppen. De gav mig lite bedövning och lugnande och sedan tar de en liten kniv och börjar skära på ''fuck you'' fingrets nagelband. Bedövningen hade inte tagit riktigt så det gjorde ont och jag satt och skrek hur mycket som helst. Sedan kom de med en trasa och tryckte för munnen på mig och det var tydligen ännu mer lugnande där. Sedan skärde han ett streck på fingret och fortsatte att skära genom hela armen och ända upp till axeln. Sedan öppnade han upp skinnet, torkade bort allt blod med ett täcke och en handduk, sedan sydde de igen och jag skulle få jätte "fina" ärr. De gjorde samma sak på andra armen också och jag satt vaken och såg alltihop.

Nä, jag skulle kunna stanna kvar här i en vecka till, om inte längre. Det kommer bränna i tårkanalerna imorgon when I leave. Nu ska vi åka och äta. Ha det gött!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0