Got to much to do

Hehe heeeeeeej och förlåååt för bad updates! Men ni förstår att jag faktiskt har annat viktigt för mig när jag är här i Brunflo. Har rännt mycket på stan, fettat en massa godsaker (nu är det fanimej slut på de dumheterna!), tränat på gym 2 gånger (träningsvärk i varenda jävla muskel i kroppen), provat min balklänning som sitter som smäck. Ska jag fortsätta med dumheterna så kommer den verkligen inte att passa när dagen är kommen, så nu börjar jag med godislöftet igen. Tycker att jag har varit så duktig som klarade mig i 7 veckor innan jul.
Jag har också sett Breaking Dawn och försökte göra allt för att trycka tillbaka tårarna, har gjort lite projektarbete och ja vad fanken har jag gjort mer? slaggade hos Malin i förrgår natt och somnade vid halv 6 och vaknade halv 3.

Heeheehehehehe
hehehe
heh
hee
he..

ångest!!

Imorgon blir det även utgång med Malin. HÖHÖ på en torsdag! Nä men vi ska bara ut och dansa, dricka vatten och glo på folk. Vi kände inte för att spräcka våra fina miljonsedlar, så vi låter dem ligga kvar i plånkorna våra. Jag serå framemot kvällan!

Haha juste, jag och momma kollade igenom hennes klädkammare och hon tog fram ett par senapsgula jeans med svarta och vita rutor på och visade.

Momma - Dom här är mordärna nu dom.
Jag - Näe..
Momma - Jo det är sant!

Man ba: Kära momma, du vet väl att det är 2012 nu va och inte 1940?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0