TISDAG

Saker jag ogillar idag:

1. När precis alla jeans är slarviga.
2. När man är på jakt ute efter ett par nya och man hittar några snygga och billiga så sitter dem som kräk.
3. När man står i provhytten och har fel storlek och måste ha en annan så måste man klä på sig allt, gå ut och hämta och sedan klä av sig allt igen...
4. När ens hörlurare slutar fungera bara för att man dagen därpå sa att de har hållt sig väldigt länge. (Måste lära mig säga ''peppar peppar ta i trä'')
5. När man släpar med sig datorn till skolan och inte behöver använda den en endaste gång.
6. När man köper ett par nya hörlurare så finns inte den sorten som man brukar ha kvar, så man får köpa ett par andra som inte känns som de gamla..
7. Att det är första dagen på den röda veckan = smärta och känslan att man är världens fetaste människa!

Saker jag gillar idag:


1. Att jag ändå är på bra humör trots de 7 ovanstående punkterna.
2. Malins fina videohälsning till mig på facebook. Haha har kollat på den om och om igen och bara skrattat, hahahah!!
3. Hm.. att jag endast hade en lektion idag då vi bara behövde sitta och lyssna. Intressant!
4. ...?
5.


Ger väl ändå dagen någon slags tömmen upp!





Tjarrå!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0