Onsdag

Ojrå, vilket rusch det var härå mena ja!!
Jag bloggade inte igår eftersom jag satt bara vid datorn i typ 10 minuter som max. Jag åkte till Gävle över dagen och på kvällen hade jag annat för mig.

I Gävle gick allting bra. Skruvade ut skruvplattorna, skruvade fast en krona som de sedan ska bygga upp porslinständer på, fick bedövning eftersom det gjorde asa ont när de skulle skruva in kronan eftersom tandköttet klämdes. Inte för att bedövningen hjälpte för det. Hade inte behövt plågas med de där bedövningssprutorna heller eftersom det gjorde lika ont med bedövningen. Nåja, tillslut var den fastskruvad och vi tog en massa röntgen bilder och bilder med en vanlig kamera... Sedan efter det skruvade de ut kronan och skruvade i skruvplattorna igen och jag var klar efter det. Sedan satte jag mig på bussen hem.

Idag klockan 10 hade jag prov i arbetsmiljö och säkerhet, gick bra. Efter 20 minuter var jag klar och sedan har jag väntat ända sedan dess tills kvart över 3 för då hade jag Desktop i 45 minuter. Värt liksom.
Under tiden jag väntade på lektionen så gick jag och Zoofie och bokade tatueringstid. Snacka om nervös jag blev när jag kom in där. Aja, nu är tiden bokad och jag har typ en månad på mig att fundera mer på det. Skulle det inte kännas bra när det väl är dags så är det bara att dra sig ur. Just nu känns det bra i alla fall.

Nä, har nu inte sådär jätte mycket att skriva nu faktiskt. Återkommer!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0