We might make out when nobody's there

Det är inte många gånger man tittar på termometern i mitten av Januari och ser att det är nästan 3+ ute klockan halv 6 på morgonen. Är det inte då det brukar vara typ 25-? Eller nä, jag kanske är helt ute och cyklar. Det kanske till och med ska vara 25+ då?

Jahopp, hade naturkunskap första timman och läraren stod och pratade en massa medan jag så flitigt antecknade det jag hann höra. Började sedan Multimedia B kursen idag med en ny lärare så vi gick bara igenom betygsmatrisen och sånt där vilket tog en halvtimma, sedan fick vi sluta, precis då när tåget gick. Fick då sitta kvar i skolan i typ två timmar och vänta på att bussen skulle gå istället.
Snorhalt är det ute också, så det är ju faktiskt ett under att jag har klarat mig från att halka.

Ikväll blire Zumba med nytt program och nya låtar! Jag har nu väntat i typ en månad på att få dansa, så det ska verkligen bli skönt att komma igång igen! Ska bli så spännande med det nya programmet! Vi fårhoppas att jag inte halkar påväg mot Zumban senare..




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0