Under progress

Har nu Graf och fortsätter med min bild på Billbubben min. Har kommit en bit men det är så himla svårt ju! Hans jävla (söta) munn har ju krånglat hela tiden för mig men ah, orkar inte fippla mer med den så jag struntar i den ett tag.
En sak som jag ångrade att jag inte började göra är att namnge alla lager.. Är upp i 37 lager eller något sånt och det är lite svårt ibland att hitta vilket som tillhör vad... Nu vet jag till nästa gång!

Åh, vet ni vad jag nyss har gjort då? Only Zoofie och Julia knows right now, but I can tell you all because it is not a secret! I am not Victoria!
HEHE, nä men jag har köpt en Takida biljett ja inför deras kommande turnering. De ska ha en fin liten konsert här i Sundsvall på stadshuset. 18 års gräns. Där hade jag tur!

Nä men här kömme dä en bild på mitt mästerverk!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

sv; Haha vad söt du är <3 Tack för att du finns min fina vän! <3

2012-01-19 @ 18:41:01
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0