Friday, Saturday, Sunday

Jo men visst har jag haft en riktigt trevlig helg, må jag säga!

Elin följde med mig hem i fredags. Vi gick och köpte glass, ramlösa och lite naturgodis som vi sedan så gott tryckte i oss framför The Voice. När vi inte orkade kolla mer satte vi oss och kollade på fula videosar på youtube och kollade runt på lite folk på facebook. Vid läggdags kollade vi på andra säsongen av HJÄLP tills Elin somnade, för då ville inte jag fortsätta kolla och stängde av och somnade.

På lördagen åkte Elin hem. Jag hoppade in i duschen och sedan hade jag så himla tråkigt! På kvällen gick jag dock över till en vän och tittade på Step Brothers. Haha vi båda vek oss av skratt. Herre gud, så himla rolig film asså!
Kom hem vid halv 3 inatt och somnade väl strax efter 4. Vaknade halv 10 men kunde inte somna om, så jag låg kvar en stund tills magen började kurra riktigt rejält, så då gick jag ner och åt frukost.
Idag har jag inte gjort så mycket. Gjort lite på projektarbetet, tvättat/hängt kläderna och sedan kollat på lite program på kanal5play och bara tagit det lugnt.
Har även hunnit blivit förälskad i Damien Rice också. Alla, och då menar jag precis alla låtar med honom är ju så otroligt fina, så otroligt härlig och avslappnande att lyssna på. Han har gått på repeat hela dagen och låtarna blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på dem.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0