Torsdag

Så onödig dag idag alltså! Skulle egentligen börja Grafen kvart över 8 idag men eftersom det håller på att byta fönster på skolan och skulle byta i klassrummet vi skulle ha så fick vi börja klockan 10 istället. När jag kommer uppspringandes på skolan då det bara är 5 minuter kvar så får jag veta att lektionen är inställd...... De där gubbarna hade ju inet varit snabb nog så de hade fortfarande inte gjort klart. Så då var det ju bara att ta samma buss hem igen som man kom med.

Just nu ligger jag i sängen och ska ta och öva inför min presentation imorgon på Filmkunskapen. Det kommer nog gå bra!

Ska snart ta och gå ner och sätta mig framför tv:n och fika lite. 10 i 1 börjar Ellen Degeneres show, WOHO!!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0