Sometimes listening to old songs is like opening old wounds. With every word, you just bleed a little more

Är nu tillbaka i skolan igen och har Multimedia B i 3 timmar. Det är min enda lektion idag. Skulle egentligen ha Naturkunskap också, men behövde inte gå på dagens lektion om man var närvarande förra veckan på lektionen då vi gjorde laborationer. Skönt, för jag gillar verkligen inte Naturkunskap.. och inte Multimedia B för den delen heller vilket jag antar att ni har förstått redan. Men idag ska vi börja på något nytt och det skulle inte ha något med koder att göra alls, så det känns så förbannat skönt!

Ikväll är det Zumba. Ska bli riktigt skönt att få gå och dansa av sig en del, känner att jag behöver göra det och tänka på annat.
Hm... Hade inte så mycket mer att skriva nu faktiskt, så jag ska väl ta och fortsätta med det jag gör i Flash..
Ma råkes!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Bunny - Oh My Goth

Din header är underbar!

2012-01-30 @ 23:37:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0